Tuesday, June 17, 2014

Konvo UUM -26

Lambat sangat nak udate cerita pasal konvo ni..hehehe
Semua ni gara-gara sebab lepas konvo terus masuk kerja..hehehe
Alhamdulilah setelah 5 tahun berusha menjadi seorang pelajar, maka pada 30.11.2013 saya di anugerahkan ijazah di UUM, Sintok, Kedah. Alhamdulillah dapat pergi ke Kedah bersama ibu ayah & ibu ayah mertua. Walau adik beradik  tak de sama, namun mereka selalu ade di hati saya..sob sob
 
Gambar ehsan dari Wassup suami member..
Waktu ke kedah ni usia Sofea genap 60 hari, dugaan bila die masih blum pandai menyusu botol. Bayangkan, 5 jam saya di dalam dewan, die tak nak minum susu? Keluar dewan je, sofea saya sambar dulu. Menangis bagai kene pukul. Tuhan je yang tahu hati saya mase dalam dewan bile en.hubby maklumkan yg sofea tak nak minum susu guna botol.. kebetulan MIL je yang masuk dewan coz kesian ibu ayah nak handle budak berdua tu kat luar dewan kan..
Selfie sebelum masuk dewan
Alhamdulillah, perjalan kami dipermudahkan.. kami menginap di homestay kat Changlun & Jitra..
Kebetulan dah sampai ke Kedah, stay lah lame sikit untuk bawa Ibu Ayah berjalan kat Kedah..
Ada rezeki lebih kita kongsikan bersama ye.. Alhamdulillah, seronok dapat bawa Ibu Ayah berjalan..
 Masa saya start belajar belum kahwin lagi.. hehehe.. disebabkan saya buat PJJ, Luar Kampus.. so ambil masa 5 tahun untuk selesaikan segalanya..
Saya tak ade extend sem ye.. PJJ bukan macam Full Time.. Ramai sangat yang bertanya kenapa lama sangat belajar kan..
Macam-macam kenangan ok.. dengan membawa perut, mengusung pump.. semua tu jadi memori bila tengok gambar Graduate ni tergantung kat rumah ;)
Harap sangat-sangat anak termotivasi untuk belajar bile tengaok ummi ayah nya pernah menyarung jubah ni kan..huhuhuh
Klik saya sepanjang 5 tahun belajar.. Gambar atas masa sem 1..
Cuma masa konvo ni yang tak best nye tak sempat nak posing dengan member-member..
Semua ni disebabkan keluar dewan dah dekat pukul 7 malam..waaaaaaaa
Yang ada pun tangkap gambar pakai hp je.. sob sob sob
Rindu sangat-sangat kat member-member.. Alhamdulillah masih keep in touch dengan dieorang..
 
Untuk para graduate PJJ, UUM meh saya bagi info sikit ye..
*Tiada khemah untuk para tetamu di luar.. hanya duduk di kaki lima dewan.. so sediakan lah tikar ke..
* Kalau nak parking dekat, datang awal.. kalau tak jauh kot..
*Dewan berada di belah belakang, so kalau dah masuk pintu gerbang UUM terus je la menuju jalan yang benar.. in sya Allah boleh jumpe (>,<)
* Kalau nak tempah homestay kene booked awal-awal ye.. kat MUDAH pun boleh cari.. (saya dapat homestay dari mudah je)
*Faham kan betul-betul syarat-syarat dari UUM.. ade je tak boleh naik pentas hari tu ok!!!
*Bab baju sila patuhi betul-betul jangan ikut suka yelau anda rasa nak naik pentas..
*Bab nak ambil jubah, cuba minta tolong sahabat-sahabat kalau anda tak boleh datang.. tapi sebaiknya ambil sendiri..so boleh tahu saiz..
*Bab nak ambil gambar studio boleh je datang awal @ masa sesi lain tengah dalam dewan.. kalau nak ambil lepas keluar dewan memang sesak sangat!!! (kalau yang tempah dari jurufoto yang dilantik oleh pihak UUM)
 
*sijil hilang sebab pindah rumah.. mane nak cari ni...waaaaaa
 
  xoxo
 
beeYn@

No comments :