Wednesday, June 19, 2013

Roti Pulau yang Owesome!!!

hari tu saya ade cerita kat SINI pasal percutian saya ke Kedah..so kali ni saya nak tunjukkan gaya roti pulau yang saya sebut2 kat story percutian saya tu..
actually Roti Pulau ni Roti Canai je pun..tapi kuah nye banjirrrrrrrrrrrrrrrrrr...ade telur mata kat tengah2..hehehe..tu yang nampak macam ade pulau tu..tapi best nye kari die ni bukan kari kosong ok, siap ade daging lagi..tak ade la rase macam kari mamak tu..huhuhuh
walaupun minta roti pulau kosong, memang akan ada telur mata kat tengah die..saya oder roti pulau sardine..so, dalam roti canai tu dah ade sardin, kat luar die lak ade telur mata..kan ke sedap tu..kalau nak makan roti pulau ni, dapat terus kena makan la..kalau dah kembang roti tu memang ke pulau la rasenye nanti (*-*)

rupa roti pulau ;)
makanan kat Kedah ni masih murah lagi..kami makan Roti Pulau ni 6 keping, roti canai biasa 2 keping, air 7 gelas total tak sampai RM30.00.. murah kan??sorang punya makan tak ade RM5.00 kan..kalau kat sini, ermmmmm...roti kosong je dah berapa..kebetulan en.hubby pergi membayar, die ternampak la jenama sardine yang tauke ni gunakan, bukan sardine biasa ok..King Cup nye sardine..patutla rase dia boleh tahan jugak..huhuhu..sape ke Kedah jangan lupa try Roti Pulau ni ok..


beeYn@

No comments :