Wednesday, March 27, 2013

Sabah Part 5: Orang Baru

03.03.2013: Ahad..Actually hari ahad ni tak kemana..pagi je just ke Tamu Kota Belud..pasar ni memang termasuk dalam tempat pelancongan yang tersenarai kalau korang nak ke Sabah..pasar die, mak ai..besar...segala benda ade la..sampai korang pun akan pening kepala untuk memilih.. pasar ni memang en.hubby suke pergi..saje cuci mate..segala benda la murah..kalau nak beli keronsang yang murah2 pun datang je sini..memang la buan mutiara pure..tapi tahap kecantikan nye same je kalau korang nak bershopping kat pasar filipine tu..huhuhu..awal pagi dah bertolak..sebab nye kalau g lambat2 nanti barang habis oooo....orang memang ramai la..tapi tahap boleh berjalan dan memilih lagi ok.. balik dari pasar memang terus masak la..lapor!!! biasala, menu mesti barang2 yang fresh..pergh..en.hubby memang x berdiet la kat sini..petang kami tak kemana pun..dok umah menghilangkan penat yang dikumpulkan sambil menunggu berita dari kak ila yang baby nye tak nak keluar2 walaupun dah overdue 10 hari ok!!!
 
alhamdulillah..akhirnya berita yang di nantikan, jam 8.45pm, 03.03.2013 selamat la si bidadari kecil, SAFINATUN NAJAH dilahirkan..hehehe... normal & tak payah di induce..syukur sangat2 kan.. gumbira ibutok nye.. cucu perempuan pertama la katakan..cucu yang sebelum ni 2 lelaki..akhirnye dapatla die nak melaramkan cucunye dengan baju dress yang lawo2..
 
ni la baby yang suke dok dalam perut ibu nye lame2..heheh
ni sambutan birthday bulan 3..
 *ramai dah yang lahir bulan 3 dalam family ibu n abah tok ni..(Ajiq&Najah=03 Mac) (k.ila=10 Mac) (abang=27 Mac)...

beeYn@

1 comment :

Unknown said...

ASSALAMU ALAIKUM WR-WB KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH ATAS BANTUAN AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL JITU YANG AKI,BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 380 JUTA ALHAMDULILLAH, SAYA BISA MEMBELI RUMAH DAN MOBIL WALAUPUN SAYA CUMA PNS GOLONGAN 1B.INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAHKAN ANDA HUBUNGI LANGSUNG AKI, RUSLAN SALEH KARENA APAPUN KEADAAN ANDA JANGAN PERNAH BERPUTUS ASAH KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN.

JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT HUB KI RUSLAN SALEH DI NMR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE (KLIK)www.penarikan-uang-ghaib.webs.com SAYA SUDAH BUKTIKAN 3X THNKS ROOMX SOBAT
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
╔══╗═════╔╗═════
╚╗╔╬═╦═╦═╣╠╦╦╦╦╗
═║║║╩╣║║╬║═╣║║║║
═╚╝╚═╩╩╬╗╠╩╬╗╠═╝
═══════╚═╝═╚═╝══
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★