Tuesday, August 2, 2011

bile rindu pada si dia...

dia hanya anak buah ku...tp die jela buah hati pengarang jantung keluarga ku buat mase nie... sebelum anak dalam kandungan aku lahir hujung tahun nie..tp disebabkan kakak aku terpaksa kembali ke chicago...faris juga ke sana...yg pastinya..ibu aku org palaing sedih..dan aku juga..semakin hari semakin rindu...bile tgk kakak ku yg mengupdate perkembangan terbaru si kecik tu...kdg2 tersenyum..kdg2 buat aku sedih kerana rindu...hanya gambar n video call saje pengubat rindu kami di Malaysia...sekarang faris dah nak masuk 3 tahun..faris dah x berape nak pakai pampers..dah laju dalam bertutur..dah mula menulis..dah meninggi...dah pandai ke masjid...rindunye ibu bee kat faris.......................

faris mula ke masjid utk terawikh... ;)

dah pandai nak menulis..

rindu kat teletah die...


yna

No comments :