Tuesday, August 2, 2011

1st day berpusa sebagai suami isteri... ;)

saat bermadu kasih di Terkey... ;)
 Alhamdulillah...berjumpe lagi aku dengan bulan mulia ini utk kali ke 24 sepanjang hidup aku...dan thn nie Ramadhan memberi aku lebih makna bile aku diizinkan-Nya utk berpuasa sebagai seorang isteri kepada lelaki yg aku sayangi...kalau dulu, masa berkasih kadang kala terase nak buka di luar bersama dia..tapi thn nie aku terasa lebih seronok berbuka dirumah bersama dia dan terus solat maghrib berjemaah...indah kan? 1st day kami bersahur bersama di bulan ramadhan..terasa lain..walaupun sebelum ni kami pernah bersahur bersama waktu berpuasa sunat...itulah indahnya Ramadhan..bile aku bangun untuk sediakan juadah bersahur..baru aku tau..indahnya saat itu...kesian utk kejutkan en.hubby bgn awal2..tp bile die terjaga sendiri n tolong sediakan juadah sahur..masa tula semakin indah waktu tu...tapi smlm balik keje aku betul2 x larat...cubaan utk org mengandung nie mmg besar..mmg seronok kalau d fikirkan coz dapat puasa penuh..tp mampukah kita???aku berdoa semoga Tuhan permudahkan segalanya....alhamdulillah...baby pun seakan faham keadaan aku...x seperti sllu..pergerakan nye sgt tertib..n slps kurma pertama masuk di dalam perutku..dia seakan2 turut sama merasai nikmatnye..baru la rase pergerakan yg lebih agresif...n aku berbuka sambil tersenyum.. ;) terima kasih kepada en.hubby kerana memahami keadaan isterimu ini...

yna

No comments :