Friday, May 20, 2011

hari keluarga en. hubby...

tanggal 13-15 mei hari tu office en.hubby ade buat family day...but time tu aku kene mengadap final exam!!!oh tidak!baru nak enjoy...tp ape nak buat...en.hubby x nak tinggal aku...coz dalam aku berbadan 2 n nak kene drive ke KL...itu bukan la jalan terbaik...coz die kene g gak family day tu...die kan AJK... ;) disebabkan exam aku sabtu ahad bermula jam 9am...n 1 ppr je sehari...jdi sabtu pg aku ke exam n 1130 hbs terus bergegas ke PD....huhuhuhu...agak penat..tp bile sampai Corus hotel n lihat laut serta lauk lunch...terus x penat...heheheheh..banyak la gak aku mkn..mane x nye...dah lepas jwb exam...mestila laparkan...petang tu ade sukan...ingat nak bermalasan di hotel..tp sian lak. kat en.hubby...xkan bawak bini tp bini x turun lak..so..dengan berat kaki aku melangkah untuk join sukan...dalam x nak bersukan aku ade la gak hadiah yang dapat...ngeeeeeeee... x sedar diri badan tu ade bawak budak...hehehehe...mcm xde ape2 je jd...muahahahha...nasib xde ape2...dah en hubby pun ok je....x ingat bini die tgh membawa..

en hubby menjadi chrlie chaplain...muahahaha...dapat no 3 ok ;)

pertandingan makan epal...

mula2 malu nak masuk...tapi menang gak dapat no 2... ;)

kelupaan dalam perut tu ade budak kecik ;)...xpe..nnti aktf mcm ibu die...

disebabkan kawen ngan org yg suke tangka pgambar..jd petang tu sesi kami bergambar di tepi laut...muahahaha(teringat mase shoot kawen hari tu) 

mengimbas mase shoot wedding..

post-wedding... ;) shoot by ijhar.......editing by en.huby!!

mlm tu ade sesi karaoke..aku sorry la nak masuk...dok bilik bace buku ok..heheheheh..(bace la sgt....) cume aku sempat mkn dinner je..agak banyak la gak...sebab sedap...hehehehhehehe...pg2 bergegas balik KL untuk jawab last ppr...ngeee...lebam la gak mate coz keletihan...ahad habis exam gerak g langat lak...ade kenduri...muakakaka....x ke letih satu badan...nasib selasa tu cuti wesak...seharian dok bermalasan dirumah..
.
pandangan dari balkoni hotel ;)



yna

No comments :