Thursday, May 5, 2011

pembawakan...

macam nie rasenye orang tengah mengandung....setiap org lain kan die nye perubahan hormon...aku pun lain gak... ;) alhamdulillah buat mase nie aku xde alahan yg teruk..tp kadang2 tu ade gak rase loya n muntah gak...tapi x la seteruk sesetengah org...hope aku x mabuk samapai saat kelahiran nnti...yg x tahan nye bile petang je aku mula merebahkan badan..rase sebgal2 badan nie...dan yg penting..paling lewat 10 lebih aku dah melelapkan mata...nasib en.hubby faham...n sudi membantu kekasih hati die nie melalui saat2 nie..bab mkn..dulu aku pantang...pantang nampak...tapi skrg nie aku x le nak masuk benda yg biasanye aku suke la sangat2 nak mkn...makanan laut n sayuran...oh tidak...tgk pun aku dah mcm mabuk2..nie nak mkn..skrg lauk aku x ayam, telur...n yg penting vitamin yg aku x dapat dr sayur aku gantikan ngan buah...aku harus makan buah!!!!!makanan aku skrg nie x susah...dapat ayam goreng ngan nasi n kicap pun jadi...malah itu yg lebih aku berselera dari makan makanan yg 5 star..hukhukhukhuk...mungkin nie bahagian yg aku dapat masa mengandung nie...alhamdulillah x banyak benda yg boleh memudaratkan...perut aku semakin menampakkkan diri..pelik gak...sllunye org 4 5 bulan baru nampak perut..tp aku baru 2 bulan dah nampak..padahal scan bby xla besar mahupun kembar..mungkin dah itu ditentukan...walau apapun perubahan kat aku aku harap aku n kandungan aku selamat n aku dikurniakan zuriat yg sempurna zahir & batin..insyaallah....

yna

No comments :