Thursday, March 31, 2011

2 ke 1????


2 3 minggu yg x sihat menyebabkan badan aku x selesa..bile meniarap nak study..perut sakit...nak tdo dah x selesa...kdg2 tetibe rase mcm mengong2 je kepala nie...balik keje mesti aku mengambil mase 5 10 min utk lelapkan mate...semalam lepas mkn malam..dlm 8 lebih pinggang aku mula menggigit2 seperti 2 3 minggu lepas...ape lagi...en hubby la yg urutkan..dan aku terlelap sampai kul 930..bile terjage dalam mamai2 aku tergerak nak buat preagnant test...coz period aku dah lambat 12 hari n ape jd kat aku semua kate aku preaggy..dahn hasilnya......aku nampak 1 line...kecewa sekejap..tp bile aku teringat fatin infom aku..."kak bee jgn terus buang...tgk betul..nnti jd mcm die" (die preggy dah 6 bln)..aku tunggu la..dan mula2 kabur...aku sangsi...en suami pun kate...knp 1 kbr 1 trg...???aku nak jwb pun x reti...coz aku pun x tau...heee...bile dah lame makin terang..n bile aku tanye ibu2 disekeliling aku...dieorg kate insyaallah ade la nyawa tu...hati aku n en.suami...fuh...mcm x caye je......tp lum check doc lagi...nntikan ye... ;)amin...........

yna

1 comment :

sukasukatulis said...

salam.....

insyaALLAH bee... ada tuh... kak aida pon mcm bee jgk... pas kawen,terus sambut puasa... pelik jgk tgk puasa boleh penuh dgn jayanya... lepas sambut raya kak aida cek pregnancy testt... smpai 3x akk test bee... sbbnye mcm bee kenela... ada yg 1 line terang 1 line kabur.. ada yg 1 line jerk keluar... mcm2 la... tp hubby akk,dlm ati dia kuat kata yg akk preggy... sangkaan dia betol bile ktorg p cek doc.. hahaha~~ syukur dgn rezeki ALLAH bagi... akk jerk yg ragu2 masa test sendiri kat umh.. sbb dah 2x test kecewa memanjang..hahha..masok kali ke 3 pon mcm x caya sbb 1 line terang 1 line kabur.. last2 test kat klinik...hahahaa~~ lawak jerk kan..hihihi...

kalo betollah ape yg jadik kat akk sblm ni,, mcm bee kene skrg ni...akk ucap tahniah awal2 ye...hihiihih...akk doakan semoga bee dpt rasa detik2 utk jadik seorang ibu xlama lagik...aminnnn