Wednesday, March 23, 2011

bosan!!!

agak lame aku x update blog...entry part 2 aku g JB pun x sempat buat lagi...bukan ape...aku tgh agak bz n xde mood ckit...semua ni disebabkan oleh kesihatan aku yg kurang memberansangkan sejak akhir2 nie...emmmmmmmm...malam ni aku dok umah sesorang...en.suami pg dinner kat KL..kesian kan kene tinggal...mula2 nak nangis gak..tp ape nak buatkan...hukhukhukhuk...dok la diam2 kat umah...mula2 ade org kate nak balik awal...coz xnak tinggal bini lame2...sekali massage balik lambat coz nak celebrate zuhri yang nak fly g UK jumaat nie...sbnrnya agak berat..tp disebabkan aku kenal die...n insyaallah aku percayakan suami ku..xpela..sekali sekala..n mase ni la aku amek mase nak uruskan rumah yang telah lame terbiar...hahahaha...(xdela terbiar sgt pun...ngeeeeeeee)yela 3 minggu sebelum nie sangat la bz...ngan class..assgmnt...exam..kenduri sini sane...so kali ni settlekan la ape2 yg patutkan...malam nie ingat nak buat assgmnt..tp kemalasan melanda...waaaa....mcm nak nangis sbnrnye...assgmnt statistik, dasar n latihan x sentuh ape...ape nie...aku nie x betul agaknye..lagi 2 minggu nak kene submit....ishkishkihskishk....2 3 hari nie lak aku sakit2...demam la...batuk2 la...selesema la...redha jela...sesungguhnya sakit tukan penghapus dosa2 kecil..tp yg x tahan nye...2 hari nie aku mengalami sesak nafas yg teruk...aku dah lame x kene semput...emmmmmm...semua kate muka aku pucat walaupun aku dah tepek blusher n lipstick tebal2...ngeeeeeeeeeeeee....dan yang x tahan nye bile semua org kate aku preggy...alhamdulillah kalau semua mendoakan untuk aku...amin....sampai bile cakap kat ibu pun ibu tanye...preagnant ke???emmmm...harap2 mulut ibu aku masin kan.... ;) dia yg lahirkan aku...agaknye die tau la kot anak die nie mcm ne...hikhikhik...
yna

2 comments :

Anonymous said...

Bee,
akak rasa bee pregnant lah..akak klu pregnant,tanda yang paling awal ialah akak demam n rasa macam malas ja..lagi satu akak suka benar makan makanan yang manis2..cuba lah check..mana tahu ada rezekinya kan..siapa tahu rezeki bee kali ini ada..

kak bee.

Syahidatun Nabihah said...

tu la kak baby....tanda semua mcm org preggy...tp check xde pun...xtau la ape pasal...hehehe ;)