Wednesday, May 14, 2014

Happy Mothers Day & Happy Birthday!!

Alhamdulillah,
Tahun 2014 bermakna saya telah memasuki tahun ke-27 menumpang hidup di bumi milik Allah ini...
Tiada kata melainkan memanjatkan rasa syukur kepada Maha Pencipta..
Setelah bergelar ibu, baru lah saya merasai betapa seorang ibu itu terlalu mulia..
Terima Kasih ibu, kerana bertarung nyawa melahirkan saya..
Membesarkan saya tanpa keluhan..
Memberi kasih tanpa jemu..
Setelah bergelar ibu, sambutan hari lahir telah saya ketepikan..
Agak terkejut apabila tepat jam 12 am en.hubby dan Ryfqy mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR..
Saya benar-benar terlupa...
Terima Kasih suami...kerana sentiasa bersama saya..
Tiada sambutan secara besar-besaran..
Hanya sedikit makan-makan dan doa selamat di rumah ibu..
Saya yang menempah kek..namun..
Tiada kek hari lahir..
Hanya kek hari ibu kerana ibu lebih besar nilainya dari hari lahir saya..
Namun keluarga tetap menyambut hari lahir saya... TQ semua!!
Dulu mengharapkan hadiah dr orang terdekat..
Namun tahun ni saya yang ingin membeli hadiah untuk ibu sempena hari lahir saya..
Alhamdulillah sepasang jubah untuk ibu..
Terima Kasih Ibu!!!


Hadiah dr Ryfqy...ummi rase macam nak nanges dapat hadiah dr Ryfqy!!
*TQ en.hubby untuk hadiah..... ;)

beeYn@

No comments :