Tuesday, May 28, 2013

BB1M 2013


Alhamdulillah tahun ni sekali lagi dapat vaucher buku..hehehe
tahun ni dapat lebih la kan.. RM250.00
kalau tahun lepas just RM200.00
hakikatnya saya dah habis belajar..
tapi belum graduation lagi..Insyaallah hujung tahun ni..
so memang kami layak lagi lah menerima BB1M ni kan..

tahun ni dah habis belajar, so tak kalut la nak beli buku untuk class..
ape lagi..bantai beli bacaan yang memang saya gemar..hehehe
Novel..owh..saya memang addict dengan novel..
ade gak cakap novel cinta ni buat ape baca kan...
ye la, cerita lebih kurang je kan..
ok la lagi dari orang yang tak suka membaca kan..
atau orang yang lebih suka buat benda bukan-bukan..

saya gunakan vaucher ni habis kat kedai buku Popular aje..
sebabnye kalau spend RM250.00, akan dapat vaucher lagi RM50.00
so saya dapat membeli buku dengan harga RM300.00
bahagia nye..lagi 1 saya dapat kad keahlian Popular selama 1 Tahun secara PERCUMA!!!
berbaloikan???
tahun ni jela nak merasa..tahun depan tak dapat dah..hehehehe
terimakasih Kerajaan yang sudi membantu Rakyatnya ;)
 
Ape yang sempat di ambil ;)

beeYn@

No comments :