Tuesday, October 9, 2012

Myra..Welcome to the club ;)

Alhamdulillah, sorang lagi BFF saya selamat menamatkan zaman bujang nye minggu lepas..Myra, saya kenal dari sekolah menengah, sebab masa sekolah menengah je baru die start sekolah kat SMKSS..hehehe..dah setahun lebih dieorang bertunang..alhamdulillah majlis pernikahan dieorang berlansung pada 6/10/2012 yang lepas..dieorang pun bercinta dari sekolah lagi..Sorry la sebab tak dapat datang mase awak nikah ye Myra..nak pergi, tapi al maklum lah, bile dah kawen, banyak kene korbankan..kene pandai bahagikan masa ;)

cantek tema dieorang ;) teringat masa saya kawen dulu tak dela baju2 yang  camni kan..so rase macam nak bersanding lagi je...hehehe..(kite buat photoshhot lagi nak tak en.hubby????)
mase g kenduri ni en.hubby tak dapat ikut sekali coz Pak ngah en.hubby yang dok kat Kuantan meninggal dunia..so en.hubby ke Pahang & en.hubby bagi izin kat saya nak g majlis ni..Thanx syg..
so saya ngan Ryfqy je la, & minta BFF saya, cik Ayang temankan sekali...hehehehe..payah nak bawak budak kecik ni sendiri..dengan ayah die elok je kalau dok kat car seat..ngan ummi die..ya ampun....pening ummi..nasib tak jauh..kat kajang je kan..kalau tak tau lah ummi camne..masa kat rumah pengantin, Ryfqy ade je yang menjaga..senang ummi..ni la untungnye kalau kawen awal..kawan2 lain tak de baby lagi..so Ryfqy je la yang buat dieorang lepas geram..kejap kat orang tu, kejap kat orang nie..hehehe..lagi2 Ryfqy ok je kalau tak nampak ummi die..
bergambar dulu sementara tunggu cik ayang siap... ;)
semoga Myra & Khaidir kekal selamanya & berjumpa di Syurga nnti..korang jangan gaduh2 selalu..gaduh2 manja tak pe..bertolak ansur..sabar menjalani bahtera rumah tangga k..banyak dugaan nye..tak same masa bercinta, tapi kalau sama2 sabar, insyaallah lagi bahagia sebenarnya..sebab dah halal ;) sorry sebab tak dapat lama kat majlis korang..ade anak kecik nie kena ikut mood die..lagi2 saya sorang je kan..nak tangkap gambar pun tak sempat..ni pun ihsan gambar dari kak yong..hehehe

*Al-fatihah buat arwah pak ngah & Atok sedara saya di Tanjung Karang yang telah pergi menemui pencipta-Nya pagi tadi...semoga roh mereka di tempatkan di kalangan orang-orang beriman..amin...

*tahun depan ramai kawan2 akan menamatkan zaman bujang...wahhh..kena kumpul duit beli hadiah ni....

beeYn@

No comments :