Wednesday, October 17, 2012

Hadiah Saya Dah Sampai ;)

semalam birthday en.hubby..tapi saya lak yang dapat hadiah..hehehe..en.hubby agak tension disitu..maaf la ye sayang..hadiah hubby kene postpone..tak tau lak isteri awak yang dapat hadiah..saya ada cerita kat SINI pasal saya menang pertanndingan kan..so saya tunggu jela hadiah nye sampai..biasela..kalau hadiah macam tu selalu nya take time cikit (atas pengalaman2 yang lepas) so jangan berharap sangat la dapat cepat kan...
semalam balik kerja dalam keadaan hujan kan..so rase penat nye semacam lak..sebab sampai umah dah lambat..kat UPM jalan jem, so en.hubby sampai lambat..lepas maghrib biasela..lepas solat golek2 kat tilam sambil nak menidurkan si kecik tu..sekali ibu panggil dari pintu belakang...selalu tak kunci pintu tu..sebab memang ibutok & abahtok ryfqy kluar masuk nak tengok cucu die kan..sekali terkunci lak..dah macam nak roboh ibu memanggil..hukhukhuk 
dress ni cantek hakikatnye!!!
 dengan semangat nye ibu kate ade hadiah untuk saya..aik..sape lak yang berbesar hati nak bagi hadiah pada saya di hari jadi en.hubby..tengok dari Karangkraft..dah la tebal & berat semacam..ibu lak yang x-cited lebih..hehehe..sebelum nie saya dah dapat 1 bungkusan..hadiah gak..untuk satu ruangan yang saya hantar gambar..Tudung dari Butik Mama jugak..(semua guna alamat umah ibu) nasib sepupu saya ada kat umah ibu..die yang amekkan..kalau tak kene la gi pejabat pos..sebab mase tu tak de orang kat umah..hehehe
dress ala kelawar..hehehe..
saya tengok, ni mesti hadiah yang 500 tu..huhuhu..saya pun x-cited lebih kan..nak koyak terus je..terlupa nak tangkap gambar..wooohuuu...dah koyak baru tepuk dahi sendiri..en.hubby mula la berkata.."la, birthday saya..sayang yang dapat hadiah..tak aci la." huhuhu..ape nak buat en.hubby oi..rezeki isterimu.. 
ni jubah moden..cutting die cantik...
ibu x-cited suruh cuba semuanye...waaaaaa...memang semua muat kat saya la..cuma 1 je yang agak besar ckit..tapi masih boleh di baik pulih cikit..hehehe..kebetulan lak si kecik tu dah ngantok..mula la merengek..pakai gitu2 je la..tak le nak gaya2 dulu kan..Ryfqy ni tak bagi chance la kat ummi..
kurung moden..
semua kain die cantek & berat..so kalau pakai tu terletak je la..total hadiah nie semua RM514.00..wuuuhuuu..boleh la buat baju raya haji kan..ummi nak melawa la Ryfqy..hadiah kali ni dapat 4 pasang semuanya..
RM169
RM139
RM109
RM98
sape nak bagi???so lepas ni en.hubby suruh masuk pertandingan lagi...save budget katenye..hahahaha..yang tudung dari butik mama tu tak sempat nak cerita..saya dah pakai 2 kali..hahahah

*nak tunggu lagi 2 hadiah yang lum sampai lagi..hehehehe
*raya haji nanti kening saya dah operate!!!insyaallah..doakan semuanya berjalan lancar k...

beeYn@

No comments :