Friday, June 22, 2012

eh...saya menang la!!!!


haish...pernah dengar nama butik mama???HQ die kat bangi..dekat je kan..tapi tak pernah pergi pun..dah lame dah dengar nama ni..& dah lame gak dok mengusya2 die nye baju, tudung & segala bagai...cantik tu...harga die pun le tahan gak..lum sampai seru nak membeli..kalau tiba2 ade duit lebih terasa gak nak membeli...hehehehe..betul, cantik..cer korang g butik @ tengok online..macam terpegun jap..huhuhu

dalam 3 bulan lepas kot..kakak ipar saya inform pasal Peraduan Gaya Ibu Muslimah Butik Mama dalam majalan Seri Dewi & Keluarga.. die selalu tengok saya suke berposing kan..gambar pun cantik2..hahaha..(perasan sendiri) so ape salah nye kalau nak mencuba..hehehehe..hadiah besar la gak..1st: barang butik mama RM500.00, 2nd: barang butik mama RM400.00, 3rd: barang butik mama RM300.00...& 10 hadiah saguhati barangan butik mama RM100.00..saya target yang 100 tu je..hehehehe...yela, saje suka2 kan..

sekali pagi tadi abang saya inform suruh beli majalah Seri Dewi & Keluarga..die kate ade 3 gambar saya keluar dalam tu...huhuhu...biar betik???die nie kadang2 cakap suka bagi panas..hahaha..tapi pk balik..die mane tau yang saya hantar peraduan segala bagai..& die inform  hadiah RM500.00...lagi la terperanjat kot..menang hadiah ape???sebab saya ade hantar 5 kot gambar utk macam2 peraduan..hahaha..alang2 kan..ape lagi, suruh en.hubby beli majalah tu..yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...saya menang 1st prize tu..Alhamdulillah..kalau sebelum nie dok lara je hati nie, hari nie ade la berita best cikit..kan betul, Allah tu maha adilkan??

muka depan keluaran Julai ;)


bile saya dok belek majalah tu, saya terperasan, eh, saya paling muda la..wah..saya pemenag pertama jugak!!tetibe teringat mase form 6 saya menang pertandingan penceritaan peringkat Negeri Selangor, saya peserta termuda..peserta lain semua cikgu, penyair bagai..& saya menang tempat ke-2 & dapat RM500.00 cash!!!huhuhuh...


"Saya memilih butik mama kerana lebih nilau untuk wang, pelbagai gaya memikat, hanya yang terbaik selari dengan tuntutan agama dan cita rasa."

ceh, cer tengok selogan saya..huhuhu..tu pun ehsan pertolongan dari kakak ku..kak syeda..yea...TQ kak..nnti belanja Big Apple yea..seperti dalam perjanjian...hahaha..dah la bagi gambar mase tengah sarat..wah..baru la nampak ke ibuan cikit kan kan kan...


cer tengok page atas nie..nampak tak bawah tu gambar sape???huhuhuh...laaaaaaaaaaaaa...saya lagi..tu peraduan lain lak..yang 1 lagi tak uplod lak..malu...huhuhuhu..yg 1 lagi saya dapat tudung RM70.00...wah, sape nak bagi???minta kat korang tudung RM 7 hengget pun mesti korang tak nak bagi kan???huhuhuhu..so sekarang nie nak tunggu hadiah je ok!!!bubye...

*nak try peraduan lain la pulak..mane tau ade rezeki kan...

beeYn@

No comments :