Monday, September 3, 2012

Bile Cyst ni semakin membesar....

sebelum ni saya ade cerita kat SINI pasal cyst yang ade kat kening saya kan..sebelum ni kalau bergambar saya dok mengcover2 la benda alah ni..huhuhu..tapi bile orang tegur jenuh la gak nak bercerita kan..raya memang pakai tudung yang ade awning je..sampai my MIL pun baru perasan minggu lepas..hehehe..
kalau nak tau camne benda alah tu kat kening saya..cer la tengok gambar2 yang ade nie..cer tengok betul2 ape yang ade kat kening saya tu...waaaa..sedih kan..tapi xpe la..tu la namenye dah takdir..Allah pinjamkan kecantikan tu kejap je..tapi en.hubby kate saya masih comel..cewah...(nak sedapkan hati isteri yang gundah gulana ni kan...) 
side gini memang nampak la..

separuh kening saya memang dah xdela..hukhuk..makin membesar cyst ni..dan saya makin tak selesa.. asyik dok pegang2 je..temujanji dengan Hospital Putrajaya 10/9 ni..harap semuanya dipermudahkan la..bile tau kene operation memang yang pertama saya pk Ryfqy...waa...mesti die tak le tido kan..ummi die tak de nak peluk die..harap2 ade jalan mudah...


ni lagi jelas....besar kan???

beeYn@

No comments :