Wednesday, August 1, 2012

Minggu Penyusuan Susu Ibu


tinggi nye martabat susu ibu tu kan..sampai hari penyususan pun di sambut!!!hari penyusuan ni di sambut pada builan ogos tau!! saya sangat berbangga hokey..sebab Allah telah memberi kesempatan kat saya nak susukan Ryfqy sampai la ni..die dah nak masuk 8 bulan..syukur kerana saya terpilih untuk memberi susu saya sepenuhnya pada Ryfqy hingga saat ini..terlalu banyak kelebihan yang ada pada susu ibu..ciptaan Allah tu semuanya sempurna..Thnks en.hubby kerana selalu menyokong saya untuk menyusukan Ryfqy..saya sayang kamu!!! kepada ibu2 kat luar sana..teruskan usaha untuk memberi yang terbaik untuk anak kita..sesungguhnya susu ibu adalah susu yang terbaik untuk kanak2..anda akan terasa betapa rapatnye anda dengan si kecil bile die menyusu badan sepenuhnya... ;)

beeYn@

No comments :