Friday, June 29, 2012

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang


tahniah buat en.hubby atas APC pada 26 Jun yang lepas..Alhamdulillah semua tu rezeki dari-Nya kan..sebelum ni saya bersedih..tapi banyak benda yang buat saya ketawa balik..Thanx Allah!!!
en.hubby excited call inform die dapat APC..saya pun same jugak!! yela, benda baik untuk orang tersayang kan..sanggup amek cuti untuk same2 berkongsi kegembiraan dengan en.hubby..mase yang sama Ryfqy lak tak berapa nak sihat...tak pela, ummi tinggalkan jap ryfqy ngan atok..Alhamdulillah ryfqy pun tak meragam...


ramai kat Dewan Besar, UPM hari tu..yang dapata anugerah je 813 penerima..dengan yang bawa pasangan nye dah berapa kan..kebetulan ayah pun dapat sijil penghargaan hari tu..untuk orang yang berpencen..so ibu pun sekali g dewan tu..adela teman saya kat dewan..hehehe..banyak nampak kawan2 yang kerja kat UPM dapat APC..kalau saya pun keje kat UPM mesti dapatkan..hahahaha..kat Kementerian ni payah sikit..yela KPM ni kan besar..kene banyak saigan lak..

Alhamdulillah en.hubby dapat la saguhati RM1K..buat tambah2 ape yang patut kan..lagi2 nak raya ni kan..dan tak lupa saya & Ryfqy pun dapat gak sikit2 tempias..TQ ayah!!I LOVE U!!utk keluarga pun tak dilupa..biarlah sikit sama di rasa kan???

balik dari majlis terus ke Alamanda untuk mencari nestum+biscuit Ryfqy..hehehe...en.hubby belanja saya makan!!yeaaaa....dah lame tak berdating kan...sekali sekala..hari minggu nie saya nak berdating dengan en.hubby naik motor baru adik ajiq...wah..dapat motor dari ayah gitu!!!rezeki budak2 sekarangkan...plan nak ke KL mencari barang..Ryfqy...Ajiq jage kan.. ye..huhuhu

beeYn@

No comments :