Monday, May 14, 2012

Present For Me ;)

11.05.2012 lepas my birthday kan????huhuhu...ni kali ke 9 saya menyambut birthday bersama en.hubby..huhuh..tp sebelum2 nie as teman tapi mesra la..entri sebelum ni saya ade list kan hadiah2 yang saye nak kan kan kan??? & en.hubby tak pernah buat surprise..hahaha..coz selalu die suruh saya pilih sendiri hadiah ape yang saya nak...

so 11.05 lepas, en.hubby boleh lak buat kezutan...wah, suke saya!!!jumaat malam en.hubby ajak g dinner kat kedai makanan western yang kiteorang selalu g..acctually tempat ni antara fav kedai makan kalau en.hubby nak makan makanan western..hehehe..seperti biasa saya tak kisah pun makan kat mane2..malam tu berlalu seperti biasa..kami pergi makan bersama si kecik..TQ en.hubby...kenyang isteri awak makan malam tu..rosak diet..hehehe

bile dah naik kreta tu en.hubby suruh saya amek barang kat dalam dashbord..bermulalah drama melayu..huhuhuh

en.hubby: sayang...tolong amek kan benda dalam tu.....
pn.bee : benda ape??
(dengan pegang si kecik yang tengah sibuk nak menyusu, sambil nak menutup pintu kerta)
en.hubby: benda tu la....(sambil menunjuk arah dashbord)
pn.bee : benda apa???
(en.hubby memandang ke cermin belakang..gaya ala2 nak undur kereta...)
pn. bee : sayang...awak suruh amek ape???(dah lah gelap kat tempat parking tu...pintu lak mase tu dah tutup..jadi agak samar2 la kalau nak tengok benda dalam dashbord..)
en.hubby : tu...(sambil menunjuk ke arah kotak putih...)
pn. bee : ni???(sambil amek kotak tu kluar dari dashbord)
sekali terpandang kotak tu siap bereben pink gitu...huhuhuhuhhu
pn.bee : ape ni???
en.hubby : untuk awak la..
en.hubby : bukak la...tu je yang mampu saya belikan untuk awak....
(dengan senyum sampai ke telinga saya pun membuka kotak putih tu.....)
pn. bee : Tq sayang...tak kisah pun kalau tak de hadiah ;) (sambil membuka kotak tersebut)
pn. bee : waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Tq sayang!!! (hadiah yang tersenarai dalam list saya... Jam tangan Casio!!!)  (terasa macam nak nangis...)










*gambar hanya lakonan semula..hahahaha....

beeYn@

No comments :