Monday, August 22, 2011

susu Dutch Lady Jagung....

 pernah ingat x maskot2 nie????mesti korang ingat kan....yang pernah buat gempak kat KL..heheheh....
dulu aku x amek pot pun...biar pi la nak kuar susu ape pun..bukan dieorg nak bg free pun kan...hehehehe
encik jagung yang menang undian hari tu...dan sekarang nie susu jagung dah ade kat pasaran...
bile dah mengandung nie tetibe lak aku teringin nak minum susu jagung nie..
punyela suruh en.suami mencari tp x jumpe...sob sob sob...
tp aku x putus asa...hehehe...semalam aku ke K4 Alamanda..n aku dok pusing mencari...alhamdulillah...jumpe gak..hehehehe
bile dah masuk dalam peti....en.suami yang x sabar nak minum...sekali aku sedut....pergh...SEDAPNYE!!!!
en.suami pun minum dengan penuh keenakkan....dan die la yg minum bayak dr aku...hikhikhik
baik korg try kalau xtry lagi...but mahal ckit la dr susu dutch lady yg biase...
x silap aku die dtg dlm kotak kejik je...RM 4 hinggit lebih utk kotak yg kecik2...xla mahal sgt pong sebenarnye...
tp ok la..aku tau..org Malaysia nie kalau sedap mahal ckit xpekan...hahahaha

yna

No comments :