Wednesday, September 22, 2010

x10

my dream....
X10...
Sony Ericsson

kan best kalau dapat menggunakan hp ni kan....tp kadang2 pk2 payah gak...biasela...lg2 org mcm aku nie..dah biase gune hp x canggih kalau tetibe pakai yang canggih nie agak seperti kezutan agaknye...hebhehehe...harganye mmg agak mahal bagi orang berpendapatan seperti aku...tp syok nye hp nie lebih kurang mcm i-phone gak la...softwere anytime le uplod (asalkan ade internet)..dah lame benor x gune hp yang canggih manggih nie...hp skrg nie wifi pun xde...hehehe...nasib ade bluetooth n infared,,,hahahaha...xpela...kalau mampu nnti kite dapatkan nye ok.... ;)


2 comments :

Lynn said...

akhirnye...dapat genggam jugak. Tahniah!

bee_yna said...

heheheh....kwen baru dapat kak lyn.... ;p kalau x pk 10x gak...