Wednesday, September 15, 2010

B.O.S.A.N




apabila kebosanan pada tahan gaban (apakah???)

koje oh koje...pak kan la aku xde cuti...kalau x dah lame aku mencutikan diri...bosan giler...naik bengkak kepala aku menampung kebosanan...huh...ape nak buek kan...dah ini lah takdirnye....hari nie keje mcm ramai ckit la dari semlam n sebelum raye....but still bole melandingkan diri di tengah jalan (kalau rase nak pk korg gile...silakan la...hehehehe) tapi dalam bosan dapat la aku mengecheck assgment aku...1 sudah siap...alhamdulillah....(TQ en Tunang kerana membantu saya....sem depan bantu lg yek...tp tukar lak...TQ en.suami...hahahaha...gatai!!!!) mmg sangat sunyi office ku...almaklumla...esok (khmis) cuti hari 1 M'sia...jadi mesti la orang ramai sambung cuti...alang2 kan...pagi td pun bangun punye la payah....nasib aku masih berpuasa hari nie....sbb cafe kat office pun x buka lagi...dah la aku nie pemalas nak berjalan ke tempat lain...saje nak memebesarkan punggungg (org kate senang nak bersalin ;p ) duduk di tempat sendiri...heheheheh

bile cuba untuk menjadi x membosan kan...apakah???aduh!!!

mencari sesuatu yg bole dicari????


bile aku dah kebosanan di office


No comments :