Thursday, April 8, 2010

kenapa x update????
lame dah x update aku nye blog nie...bukan ape...sebenarnye aku kelupaan aku nye pasSword....inilah padahnye banyak sangat yang di pk kan..... ;p

banyak cerita...tp tgkla la kalau aku rajin nk menaip.....
kaHwin....emmmmmmmmmmm...so far alhamdulillah ape yg dirancang semua berjalan baik...
ade la aku dah buat preparation ckit2...mane yg boleh di buat awal aku buat la kan...n yang penting..tunang aku tolong gak...kalau x aku kene jadi mcm shahnaz(munajat cinta)..hikhikhik....(pengaruh tv banyak sgt) ;p

stUdy????ok kot...tp kdg2 tension gak....banyak benda nak pk kan....assgment???huh...lemah semangat aku...nasib la eja ingatkan aku yg class aku minggu ni...kalau x mau aku x pg class n assgment x siap...itula...mcm ni lajd nye kalau class sbln sekali ;p TQ ja!!!! n ade kekasih hati aku yg banyak menolong...semuanya ok!!TQ dear!!!n aku x suke bile penat mengadap comp kat offc...balik kene mengadap laptop kat umah...arrghhhhhh...memang meletihkan....n jgn lupe...bulan 5 aku FINAL!!!!

kerJa.......mcm 2 la gak...mengadap comp 8 jam...mmg x le nk buat ape la...n akibatnye power cermin mata aku naik lagi...huh....4 thn berturut2 aku tukar power cermin mate...awal thn je dah kene standby duit untuk cermin mata aku...kopak la gak kalau x ready tetibe kene tukar....lagi2 kalau dah penghujung bulan...itula yg jadi bulan lepas...nasib ade la gak simpanan...kalau x aku kene la terima kekaburan mata aku ini...hikhikhik...meeting sllu buat aku pening...pergh....sakit jiwa aku di buatnye...ni coming soon meeeting lagi!!mari kita sama2 memeningkan kepala lagi ok!!

faceBook,,,haiiiyark!!!!dah kene blok di office aku nie..kedekut la...fb pun nak berkire kan...so aku le buka kat umah je la jawabnye....n..nasib aku dah ingat password blog...le la aku mengupdate nye di office....kalau x mesti bosan kan asyik buat kerja kan....giler aku kalau buat keje je...

en Khairy......I LOVE U SO MUCH SYG!!!!....semlm aku dpt benda yg berharga dari die....walaupun berkongsi duit untuk dapatkan benda tu...tapi die sanggup nk tolong aku dapatkan ape yg aku nk...TQ syg!!!! thnx sbb melayan kerenah minah sorg nie...

DSLR...huhuhuhu...nantikan...aku akan dapatkan buat mase terdekat ok!!!...by...nnti kite g beli tau!!!bersedia untuk bulan 5 nye projek k!!!hukhukhukhuk....D90 @ D700???





1 comment :

Lynn said...

hadiah apekah itu??