Wednesday, May 21, 2014

Tanamera Postnatal Care Set

Majalah PAMA April 2014

Tetibe lak ummi ni terglamour lak..hehehe Ok moh Ummi nak ceciter camne ummi boleh ade dalam majalah ni... Ummi bukan lah retis sayang oi.. Gambar kecik je kot.. Ayna Sofea menumpang sekali tu...
 
Actually saya adalah pengguna set TANAMERA POSTNATAL ketika berpantang.. Saya gunakan set ni semasa berpantang selepas lahirkan Ayna Sofea.. Nak tahu kenapa saya gunakan set ni?? Sebenarnya masa bersalin Ryfqy saya tak guna apa-apa set berpantang..cuma jamu kampung sahaja.. So, saja nak merasai kelainan nya bila kita ambil set berpantang.. Dan yang paling menguatkan saya mengambil set ni disebabkan oleh takutnya saya dengan jahitan di bahagian premium..hohohoho
Masa bersalin kan Ryfqy saya menerima 7 jahitan..itupun saya rase macam nak sepak nurse tu mase die jahit..hehehe..sakitnye, macam lagi sakit dari bersalin..hahahah So, bila dah survey-survey saya cuba la gunakan set TANAMERA ni... Jadi, apa yang tertulis dalam majalah PAMA di atas adalah benar belaka!!! Alhamdulillah segalanya di permudahkan.. So, bakal-bakal ibu.. kalau sedang mencari set berpantang, cubalah set TANAMERA ni..kita hanya ikhtiar sahaja..yang lain tu kita serahkan pada Tuhan.. Setiap orang merasai kesan yang berbeza mungkin..so, saya hanya kongsikan pengalaman saya apabila mengguna set TANAMERA ni.. ;)

xoxo

beeYn@

No comments :