Monday, December 9, 2013

Hadiah Vaucher RM500

Mase Pregnant hari tu saje je menghantar gambar preggy kat majalah Parenthood..hadiah nye Vaucher Modernmum RM500...owh...agak menarik disitu..so dengan lafaz Bismillah saya pun menghantarlah gambar kat majalah tu.. sekali dapat emel yang saya menang vaucher RM500 tu...wah..kelip2 mate saya..RM500 sape yang nak bg kan...kos yang saya perlu tanggung hanyalah kos cuci gambar & setem..hihi..berbaloi kan?? di sebabkan vaucher tu tamat 30.10.2013 yang lepas..saya sanggup ke alamanda utk menghabiskan vaucher tu..yelah, saya bersalin 01.10.2013 yang lepaskan.. Alhamdulillah tak ade ape berlaku.. so, vaucher tu sebenarnye lebih kepada rezeki anak-anak.. malas nak amek baju saya..sebab baju saya banyak pilihan kat tempat lain kan.. harga kat Modernmum ni boleh tahan jugak la mahal nye..hehehe.. tp benda free kan, so tak adela terasa sangat.. so layan la ape yg saya dapat dengan vaucher RM500 tu k...

No comments :