Wednesday, November 7, 2012

Tudung Free..

Alhamdulillah...again..murah rezeki saya kali ni..sekadar mencuba nasib..saje je masuk peraduan LIKE & SHARE kat FB Butik Edast untuk dapatkan tudung Citra Airys secara percuma.. dan hasilnye saya dipilih untuk hadiah tu..Alhamdulillah..rezeki saya lagi...tudung ni berharga RM68..so ade ke sape2 nak bagi tudung free kan??jadi memang rase bertuah la..hehe
warna hijau lumut+putih..kebetulan saya memang tak de tudung warna ni...so memang suke sangat lah kan..tudung die memang selesa..kebetulan elok je kat saya..tak payah la nak pakai pin kiri kanan..ade anak ni payah cikit kalau nak pkai pin2 bagai.. 

ok..amacam???kemas je kan..kakak2 office pun cakap tudung ni nampak kemas & terletak...tak dela mengembang je kan..so, jom lah kita merajinkan diri untuk menyertai ape2 peraduan..save budget tau..


beeYn@

No comments :