Tuesday, November 20, 2012

Terima Kasih Cinta...

Alhamdulillah...semoga rezeki en.hubby semakin melimpah ruah..amin..minggu lepas adalah masa untuk spend time bersama orang2 tersayang sebelum en.hubby berangkat ke Melbourne minggu ni..rezeki en.hubby untuk menghadiri lawatan kesana..walau sedih, tapi happy untuk en.hubby..kami bukan jenis senang nak pergi ke luar negara..
Hari kuning di Mines ;)
orang boleh kate saya "gembeng" sebab dah besar pun sedih2 kene tinggal..tapi saya memang tak pernah kene tinggal oleh en.hubby..kemana dia pergi selalu nya saya ada..seboleh2 nye dia akan pastikan anak+isteri die ada sekali..tapi kali ni tak dapat dielak, so saya perlu ditinggal juga...
Shopping!!
bukan saya minta..tapi mungkin hati suami mana yang  nak tinggalkan isteri lame2..so, en.hubby bagi upah sebab saya ditinggalkan selama seminggu..ke oversea pulak tu..so saya akan jadi superummi next week..nasib umah ibu & mertua dekat..apa2 senang kan..tapi ibu & ayah akan berangkat ke China beberapa hari lepas en.hubby pergi..so agak tertekan disitu..

hadiah sebelum kene tinggal..
*semoga en.hubby, ibu & Ayah selamat pergi & pulang...bagi diri sendiri..selamat menjadi ummi terbaik melayan kerenah si kecik bersendirian...owh..bagi anak ummi, plz behave..ummi perlu menyiapkan Ryfqy seawal 7am sebelum ummi bergerak ke office..
 o_0


beeYn@

No comments :