Monday, November 12, 2012

Again!!!!

Salam semua..cer tengok Tajuk "again"???maknenye sekali lagi kan...so apakah yang sekali lagi tu kan???Alhamdulillah...rezeki lagi..kali ni saya dapat Goodie Bag Giveaway dari Zeeti Collection bagi pembeli setia..hehehe...rase bertuahnye kerana saya sebagai pelanggan dihargai!! TQ a lot Zeeti Collection!!!
muka lega lepas habis last paper+dapat hadiah
tak dinafikan Owner Zeeti ollection ni kawan class saya..tapi saya beli bukan sebab die kawan ok.saya beli sebab saya memang berkenan dengan tudung2 yang die jual..cer tengok gambar kat atas tu...tu pun tudung dari Zeeti Collection la tu..warna menarik kan???terperanjat bile die inform mase last paper nnti sila tuntut Goodie bag dari Zeeti Collection...wah...mase tui blink2 mate i...senyum sampai telinga k!!!
Comel kan beg ni???Cer teka apakah isinya???
saya ade beli beberapa helai tudung kat die..memang best kain2 die ok..& yang penting senang untuk di bentuk..kalau korang perasan, ade tudung yg saya pakai masa entri kat SINI, tudung pink 3 layer...tudung tu pun saya beli dari die..memang best..awning die cantek ok!!!satu lagi kat SINI.. tu pun tudungdari Zeeti ok!! senang sangat nak bentuk!!
Terharu!!
apa yang ada dalam beg yang cantek tu!!
bile saya balik umah..saya bukak ape isi Goodie bag yang cantek tu..sekali tengok..laaaaaaaaaaaaaaa...banyak nye!!!hehehehe...best 100x!!!makin melebar senyum saya..mula la rase macam nak melompat sampai kipas kan..
yang ni ape yang ade dalam bungkusan pink tu..
dan ini satu lagi..
 bile saya bukak je..ade 2 bungkusan pink..ni mesti tudung...saya memang suka pun!!sebab saya bertudung..jadi memang suka menambah koleksi tudung ok!!!dan sememangnye ade 2 tudung!! 1 shawl & 1 lagi tudung Syria awning lembut!!mekaceh banyak2!!! 
Kipas & Cermin...tomey!!!
 tak lupe juga cermin & kipas yang super duper cute!!!kalau budak2 nampak cmfrm dieorg jeles kan..hehehehe..memang suke sangat lah!!!so kebetulan malam tu nak klluar gi umah mak mertua..ape lagi..nak pakai gak tudung baru!!hehehe..Ryfqy pun macam suke je ummi die pakai tudung baru...tengok reaksi muka die..hahaha..tapi macam tak setuju pun ade gak...ngeeeee
senyuman yg buat ummi tak keruan kat office!!



so kalau korang nak jenguk2 bole la g kat Blog Zeeti Collection jugak!!! sekali lagi..terima kasih daun keladi!!!

beeYn@

No comments :