Tuesday, June 19, 2012

shopping secara online!!

salam pembaca blog semua...korang ade pengalaman membeli barang secara online???ape pendapat korang??huhuhu...acctually saya memagla peminat untuk bershoppiung secara online..huhuhu..so far sekarang nie semua pembelian ok..banyak dah barang saya beli...baik untuk rumah, diri sendiri & sekarang sure unuk si kecik tu...hehehehe
kadang2 bile fikir memang senang nak membeli secara online nie..sekarang lak dah banyak laman web ke, fb ke yang jual barang2 kite nak kan???huhuhuhu
kadang2 beli online nie lagi murah tau..antara tempat yang saya suke membeli secara online Groupun, Milkdeal, Zalora..tapi kene pastikan baca betul2 syarat2 yang ade tau..kat FB pun banyak la jual barang sekarang ni...

 bekas makanan saya nak bawa g keje hari2 pun beli kat groupun nie..huhuhu..bukan la bekas makanan biase..bekas makanan yang le panas2 kan tau..xde la makan nasi sejuk hari2..sebab saya ni pembawa bekal tegar..hahaha
kalau nak beli kasut, baju semua benda g la kat zalora nie..ala..kalau bukak kan mesti ade je nak membeli..kalau x hengat rumah tangga memang dah habis saya shopping hari2..harharhar...nasib la waras lagi kan..kekeke..senang kalau beli online nie..dah bayar, tunggu je barang sampai..

tapi kene hati2 ok..jangan sampai jadi tipah tertipu udah la kan..makesurte anda dah ambil beberapa langkah untuk mengenali dengan siapa anda berurusan ok..berhantu kalau dah membeli online nie..mesti nak lagi...nak lagi dan nak lagi..hehehehe..selamat bershopping ok!!!

beeYn@

No comments :