Thursday, June 21, 2012

jiwa kacau..


dalam hidup ni biasela ade turun naik kan..cume cara kite tangani segala masalah sahaja yang membezakan seseorang itu...ntah la..saya memang seorang yang tak kuat semangat..saya tak menafikan nya..
saya perlukan bahu seseorang untuk melepaskan segala yang terpendam..segala apa yang bersarang di hati ingin diluahkan..memang tika ni hati kacau, kepala serabut..kenapa???hanya saya yang tahu..hanya Allah yang tahu mengapa..kalau dulu diary menjadi pilihan untuk meluahkan..biar kertas itu dipenuhi luahan, asalkan hati lega..Allah tempat memohon kelapangan hati..kini, Dia menjadi tempat aku mengadu...en.suami menjadi penguat..ryfqy menjadi pengubat duka...Thanx Allah kerana mengurniakan lelaki2 itu untuk saya..hanya mampu untuk cuba menguatkan hati, perasaan ini..mencari jalan penyelesaian terbaik..mencari keindahan yang tersirat..pasti setiap apa yang dirancang-Nya ada yang terbaik untuk kita..cuma kadang kala kita sebagai manusia tidak kuat menghadapi segala apa yang telah di rancang oleh-Nya untuk kita walaupun kita tahu bahawa Dia tidak akan menguji hambanya yang tidak mampu menanggung dugaan yang diberi..hati sedih, hati hiba, hati sakit..."Ya Allah, aku memohon kepadaMu..kuatkan lah hati ku..tabahkan la jiwa ini...kerana aku pasti Engkau akan membuka jalan yang terbaik untuk ku."


*cara nak hilangkan stress..bole tak kalau nak g shopping??tapi nnti hujung bulan depan stress benda lain lak kan..huhuhuu...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
beeYn@

No comments :