Thursday, May 10, 2012

bile kami di dapur..

seronok kalau bersama2 en.hubby di dapur...en.hubby memang suke masak..kalau saya masak pun die memang suke mengacau..huhuhuhu..tapi seronok kalau dapat berdua dengan en.hubby kat dapur...bermanja2 di dapur..bole???hakhakahak...suke sebab bole gurau2 pasal macam2 benda..hikhikhik..gurau kat tempat lain pun best gak...ermmmmmmmmmm...

semalam saya sibuk melayan Ryfqy kat ruang tamu yang agak banyak kerenahnye sebab dah mengantuk..en.hubby dah buka api start masak..skrg nie kiteorg tak makan nasi waktu malam..agak lapar masak la telur ke..sosej ke..sekadar alas perut..huhuhu..& yang penting mkn kene sblm maghrib..bila bau mcm sedap je..saya pun kedapur..nk menjenguk apa yang en.hubby masak..lepastu die tanya saya.."amacam, teror x???sambil membuka tutup kuali..." dengan buat muka blur saya menjenguk dalam kuali tu ade ape...saya pun tersenyum sambil berkata "waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..teror giler hubby!!!' terkikik en.hubby gelak bile saya cakap macam tu..huhuhuhuh

dah settle semua dia pun ajak saya makan..hehehe..nak tau ape yang die masak sebenarnye?????hanya telur goreng, sosej steam, kentang goreng.....mayonise+cheese+sos cili......hahaha....susahkan...tapi bile sampai kat meja makan..kami pun teruskan aktiviti untuk menegangkan muka...taraaaaaaaaaaaaaa....tomei tak???


*macam tak bole je goreng telur tu asing2..hehehe..masak 2 biji sekali..senangkan???hahaha....

beeYn@

No comments :