Thursday, April 26, 2012

susu oh susu

hasil di pagi hari
sebenar2nya banyak je post yang nak di post...haish..ni macam ne ayat ni???saya pun terconfius sikit..ok banyak je benda nak ditulis..tapi disebabkan gambar2 untuk di post sekali tu ade dalam camera en.hubby, so agak malas dan tak cukup masa untuk menggodeh camera en.hubby tu...tapi harus merajin kan diri kalau nak mengupdate blog kesayangan nie..hikhikhik..nanti saya akan cuba merajinkan diri hokey??? ;)

ok la, sebenarnye saje je nak kongsi pasal hal susu hari nie...agak macam sikit lak..tak tau la kenapa lak..selalu 8oz..tapi hari nie dekat 7oz je..tapi kene bersyukur gak kan??dari tak ade langsung lagi sedeh nnti kan kan kan..tapi kalau cakap susu sikit nnti mesti en.hubby beli kan lobak putih untuk saya..wah, untuk tambah susu gitu..tapi memang betul pun..kalau dalam 3 hari berturut2 makan lobak putih, sekali pump le dapat 12oz..meriah kan??wah, mase tu tersenyum lebar saya..suke sangat!!!

saya pump 2x je sehari..harus ada kekangan masa..pagi n petang..orang kate lagi kerap lagi bagus kan..tapi saya akan berusha gak!!!!ummi bole!!! Ryfqy pun kalau 1 hari stock susu kat taska dalam 12 oz je kot..saya bekalkan 15 oz tak pernahnye habis..sehari saya dapat pump buat masa ni dalam 14-16 oz..jadi Insyaallah bekala susu Ryfqy ade lagi...berusha!!ibu2 kat luar sane macam mana stock susu???mesti meriahkan...walaupun stock susu saya tak la meriah mane, tapi saya tetap bersyukur kerana diberi kesempatan untuk susukan Ryfqy..n bekalan susu saya masih ada sampai sekarang...biar sikit, tapi berkualiti.. ;)

beeYn@

No comments :