Thursday, April 5, 2012

menu lunch saya hari ini...

salam semua...korang makan apa ye lunch hari ni???
saya seperti biasa..membawa bekal dariumah..nasi je membeli..coz kat office microwave rosak..
kalau tak, nasi pun bawak dari rumah..hehehe
saya memang membawa bekal setiap hari..jimatkan??huhuhuh
tapi elok gak..takdela makan terlebih aji namoto..huhuhu..
menjaga kesihatan tu kan elok..ngeeeeeeeeeeee..

sup sayur+telur
 actually yang masak semua nie bukan saya..huhuhu
en.hubby..TQ sayang..
memang hari-hari bekal saya dia yang masakkan..
bukan ape..sama-sama buat keje rumah..hehehe
saya nak masak memang tak sempat la kot..
nak kluar dari umah paling lambat pun pukul 7.35am..
nak siapkan ryfqy..susu dia lagi..nak bersiap..ngok ngek ngokngek nye lagi..huuhuh
kalau ryfqy tak tidur malam tu lain lak ceritanya.. ;)

saya tak kisah pun kalau perlu membeli...tapi en.hubby lagi suka masakkan untuk bekalan saya..dalam sebulan tu ade gak yang saya membeli..kadang-kadang ade jugak tak masak..tapi kekerapan tu dalam 2 3 kali je sebulan.. ;)
pegaga dipetik di belakang umah ;)
so, bila dah berkeluarga ni marilah kita berjimat bersama-sama ;) banyak nak pakai duit kan..betul tak???

* entri ni sebanarnya semalam punye..tapi tengah taip tetibe internet tak de..so kite post hari nie la..hahahaha


beeYn@

No comments :