Monday, April 30, 2012

kami yang sangatlah COMEL..

entri sebelum nie saya ada bagi tau yang saya dapat free photoshoot kan????
nak tau macam mane saya dapat??saya like kat Facebook Eszhan Studio dan suggest kan kat 10 kawan kite...lepastu kita inform la kat eszhan std yang kita dah suggest 10 kawan kita..senang kan???
kalau kita ade luck nanti eszhan studio akan inform kita untuk tetapkan jadual photoshoot kite..hehehe


so saya tetapkan 28 Aril hari tu saya nak berposing kat studio dieorang..jadi dengan teruja nye bersiap untuk berphotogediks..hehehehe..almaklum la..saya & en.hubby kan memang sangat la menggemari untuk berposing kat depan camera..


yang lagi xcited nye sebab 1st time nak berposing bersama mamat hensem sorang nie...anak bujang saya la..fuh..nak suruh die senyum..punya la payah..hehehehe..sibuk nak tengok camera & lampu2 yang ade..kate pun budak kan..


tapi gambar yang ada nie sikit je..heheheh..tak sempat nak edit..sebab kiteorang diberi soft copy je..kalau nak suruh dieorang edit bole je..bayar je..hehehe..tapi en.hubby boleh edit kan..so dia sempat edit sikit2 je..

nanti ade promosi tau untuk shoot baby @ kanak2..RM28 hinggit je..shoot 30 min, dapat softcopy n free frame gambar..murah kan???kalau la Ryfqy dah bole duduk nak amek gak la promosi tu..banyak sikit posing die bole buat..hehehe..promosi sampai hujung bulan 6 kalau tak silap la..


 kalau ade kerajinan saya uplod lagi banyak2 gambar kami ye..huhuhuhu..temgoklah..betapa xcited nye budak kecik nie..haish..mane la tak tumpah kuah kalau tak ke nasi kan..hahahaha




beeYn@

No comments :