Monday, October 17, 2011

HAPPY BIRTHDAY MY DEAR!!!!

16 oct 2011...genap 27 tahun en.suami....Happy Birthday sayang!!semoga hubby sentiasa di dalam lindungan-Nya, panjang umur & murah rezeki...semoga hidup kita bahagia bersama hingga akhir hayat!!!
BIRTHDAY BOY ;)
TIRAMISU KEK....
xde ape aku bagi...sekadar sepasang kasut kerja....kek yg x seberapa nie...n mkn bersama di restoran Half Moon...tempat hubby nak g sangat... ;)


en.hubby mention nak mkn nasi arab bile aku tanye nak mkn ape sempena birthday die...aku nak belanje...hehehehe....nasib minta nasi arab...kalau dei nak g arab...xke naya aku nak membawanye...hehehehe...so hubby decide nak g restoran Half Moon yg dok nye dekat ngan South City Plaza...mula2 aku agak x stuju...sbb aku x suke mkn nasi arab sangat..tp ikutkan jela...birthday boy nak mkn kan...but bile rase nasi arab kat cni mmg lagi sedap dr kat cyberjaya tu...huhuhuh

menu saye... ;)

jus yg sangat sedap!!!
menu birthday boy!!!

yna

No comments :