Wednesday, October 26, 2011

1st Anniversarry.....

alhamdulillah...tinggal beberape hari je lagi usia perkahwinan aku n en.hubby akan menjangkau setahun....;) baby dalam perot nie pun jap lagi dah nak kuar....en.hubby dah belikan hadiah utk anniversarry kali nie...tau pe????hehehehe...HANDBAG...
THANX WITH LOVE DEAR!!!

actually en.hubby kecian kat wife die nie yg pakai handbag hantaran kawen yg dah start merekah...huhuhu...syg kan nak pakai..so aku simpanlah...sekali nak pakai raye hari tu terus merekah..ape lagi..aku pakai la sampai lunyai...aku nie bukan jenis yg suke beli handbag n tukar2 beg..aku sebenarnye lebih selesa gune slingbag...aku rase slingbag aku lebih banyak yg jahanam..hehehehe..senang...handbag nie kecik..payah..tp disebabkan aku nak nampak feminin ckit...(keje kat office)...hahaha...so aku pakaila handbag g keje...

dan aku nak pecah tembelang nie..selalunye aku beli handbag kat stall tepi2 pusat membeli belah tu je...hahahaha..yg harga 30 hinggit ke...50 hinggit ke...x pernah aku beli yg mahal2...cume hantaran kawen tu je yg mahal ckit...aku nie bukan jenis kejar jenama..owh..tidak..i bukan org kaya raya ok...asal bole sumbat barang2 dalam beg tu aku sebat je la...ade la slingbag yg aku berkenan n aku rembat kat butik ESPRIT dulu..hehehe..n tu la slingbag kesayangan aku...menggigil gak aku nak bayar mase beli beg tu dulu...muakakakaka..tp disebabkan dah berkenan kan...tp xpe..slingbag tu en.hubby pun suke pakai..sebab design die bukan gurlish pun...kalau aku rase malas nak bawa beg..ape lg..en.hubby la jd mangsa keadan.. ;)

punyela aku dok survey2 nak beli handbag ape...yela..nnti beli2 tau2 jd cam beg hantaran tu..dan yg penting aku nie bukan pro sangat bab jenama handbag yg elok nie...lagi2 yg dok kat butik..huhuhu...kate je office sebelah alamanda..tp haram...handbag kat butik alamanda pun x pernah aku beli..muakakakaka..so en.hubby bawa aku g beli handbag..n aku terase mcm berkenan ngan handbag nie...tp xkan nak beli...bile tgk harga...wooooooooooooo...i x mampu..kan i pakai paling x pun 50 60 hinggit nye handbag je...tp en.hubby ngan baik hati menawarkan handbag yg aku berkenan..eh tersame lak kiteorg nye taste...yg aku tau..sebab handbag nie warna choc...warna kegemaran en.hubby...yg aku lak sebab beg nie le jd ala2 slingbag..muakakaka..tu yg aku tertarik tu..berkali2 tanye tu..betul ke nak belikan..hahahah....dan hasilnye...yeeeeha....en.hubby belikan!!!

carlo rino handbag

nila ghupe present dr en.hubby......
*nak tau 1st anniversarry nie kiteorg sambut kat mane...nnti kan post selepas 31oct ni k... ;)

yna

No comments :