Monday, September 5, 2011

Outdoor Raya 2011

gambar ihsan dari kak myza..hehehehe
bosan kan asyik dok bergambar kat umah...so ape kate kite ubah ckit cara...hehehehe..tp masih mengekalkan kemeriahan raya dengan berbaju raya..nasib x bawak kuih raye sekali..ngeeeeeeeeeeeeee..

4 September, Syawal ke-6 aku n family en.hubby nak bergambar...huhuhuu...yela..tahun nie kakak2 ipar aku pun beraya kat umah mertua...so gambar family xde lagi la...asyik bergambar kat umah je...kebetulan ruang utk bergambar kat umah mak mertua ku agak terhad...family pun makin bertambah kan..so kami dicide buat outdoor....ingat org kawen je ke bole buat outdoor...hehehehe

kalau kat kampung le bergambar di halaman kampung pun dah cukup cantik...tp kesiankan..kat serdang nie umah batu...xkan nak bergambar depan umah..ape la kate uncle2 n auntie Cina n India sebelah umah mak mertua aku lak..hehehehe...so kami ke Bukit Ekspo, UPM...mengimbas kenangan shoot outdoor mase aku kawen hari tu...hehehe..kali nie aku datang dah memboyot lak..ngeeeeeeeeeeeeeee

alhamdulillah semua memberikan kerjasama...paling meriah kekanak2 la...almaklumla..nak dapatkan shoot yg cantek dr budak2 nie payah ckit...lagi2 dah berjumpe beramai2..n dipadang rumput lak tu..huhuhu..tp bile tgk gambar aku...mak ai..kembangnye...hehehehehe...tp nice la...sebab dapat berposing secar giler2 sbb kat kawasan tu xde org..hehehehe..itu tempat kami yang punye.. ;p

yna

No comments :