Friday, July 1, 2011

teruja...


selepas hampir 3 minggu bercuti..au kembali ke tanah air...memamg betul ape kate org...tempat kita jugak yang seronok.. ;) dr turkey kami ke madinah dan mekah utk mengerjakan umrah...mmg tenang waktu disana..namun sebagai seorg bakal ibu aku masih runsing memikirkan kandungan ku yang masih muda..tersilap langkah apa2 pun boleh jadi..sepanjang perjalanan kesihatan aku ok..cuma 3-4 hari sebelum pulang perut aku dah mula mengeras..balik je aku x keruan nak menunggu tarikh appoiment akan datang 7/7..aku ajak en.suami pg klinik..biarlah berape pun bayaran..yg penting aku tau keadaan kandungan ku..alhamdulillah..kandungan ku sihat..n yg paling aku n en.suami teruja bila pergerakan anak ku sangat aktif..bunyi degupan jantung dia buat aku rase dekat sangat..sayu hati bila melihat anak di  dalam kandungan ku sihat..bergerak2 di dalam rahim ku sendiri...ya Allah..terima kasih atas kurniaan-MU.. sepanjang di tanah suci aku tak pernah berhenti mendoakan kandungan ku..semoga anak nie menjadi aak yg soleh @ solehah bila dia lahir ke dunia ini...amin..
yna

No comments :