Tuesday, July 12, 2011

tabahnya insan bergelar suami & ayah......

beberape hari lepas aku ade terjumpe 1 blog nie melalui blog2 yang aku bace dr link2 yg aku dapat..beriya minah blog nie cerita yg die nangis2 bile bace blog moon. aku pun try la g blog nie...aku dok tanye2 ape yg sedey nye..biase je...sampai la petang nie aku dapat bace cerita yg sebenar disebalik blog nie....tabahnya hati adik moon  nie menjaga isteri die yang disahkan ade tumor selepas melahirkan 1st baby dieorg...x sempat pun si ibu bagi susu...dah terus kene tahan wad sebab tumor die dah teruk...n hbby die sentiasa ade kat cc die...so sweet..tabahnya hati suami die menjaga isteri yg dalam keadaan tenat dengan anak yg baru je lahir...aku doa semoga suami ku juga akan jadi seperti suami di dalam cerita nie...amin....walaupun aku x kenal mereka..namun aku berdoa semoga keluarga moon tabah mengahadapi duagaan yang menimpa adik ipar die....

yna

No comments :