Tuesday, May 31, 2011

IMPIAN KU BAKAL MENJADI KENYATAAN.....

semua orang ade impian kan....aku pun same gak..ape impian aku???sebenarnye terlalu banyak impian yang aku harapkan bakal aku capai satu hari nnti...Insyaallah...ok..dalam banyak2 impian aku...ade 1 yg mungkin bakal aku capai dalam masa terdekat nie...insyaallah kalau diizinkan-Nya...apekah????actually aku sebenarnye teringin nak pergi mengerjakan haji...haji?????mungkin belum tiba masanya....aku teringin nak kesana bersama suami dan kedua ibu n ayah...dan mungkin rezeki ku...insyaallah ak akan terbang untuk mengerjakan umrah bersama suami dan kedua ibu n ayah mertua ku...untuk bawa bersama ibu n ayah ku...aku belum mampu lagi...coz aku n husband pun di taja oleh ibu n ayah mertua ku...ade rase terikilan namun ibu n ayah ku telah pergi mengerjakan umrah..insyaallah aku n adik beradik lain membantu untuk merealisasikan impian mereka untuk mengerjakan haji 1 hari nnti...terima kasih tidak terhingga kepada ibu n ayah mertua ku yg sudi membawa aku n suami kesana....perjalanan aku akan bermula pada 13/06/2011 hingga 29/06/2011...kami akan ke istanbul terlebih dahulu.....


kemudian aku akan bergerak ke madinah dan seterusnya ke mekah....doakan ibadah kami diterima dan kami selamat pergi dan pulang...doakan juga agar kandungan ku juga tiada masalah.....usia kandungan aku saat aku ke sana nnti masuk bulan ke4...semoga aku diberi kesenangan untuk beribadah nnti...amin..



yna

No comments :