Monday, May 30, 2011

HADIAH KAWEN......

alhamdulillah rezeki anak...semalam dapat lagi hadiah kawen...heheheheh..thnx to pak usu n usu...nak tau dapat ape????

ok..nila hadiah nye..hehehe...x tau la same patern x...TV LCD 32' PANASONIC...guraun en.hubby menjadi kenyataan..ade ke minta tv LCD...sekali betul pak usu n usu bg....rezeki...alhamdulillah...terima kasih daun keladi...hari tu dapat peti ais dari mak mertua ku...
lebih kurang la nie...tp aku dapat yg ade ion plusmacluster...hehehe

dr kakak ipar ku dapat almari baju n microwave...family aku??mesti la ade...dr ibu ayah aku???hanya aku yg tau ape yg dieorg bagi...TQ so much ibu n ayah!!!!!!!!hadiah tu la yg boleh buat aku survive utk hidup selepas duduk sendiri...dr kakak2 aku????wah...haruslah barang elektrik juga...heheheeh...n thanx kpd semua yg memberi hadiah....mmg banyak..sangat teruja mase buka hadiah..tp tula..x dapat nak senaraikan satu persatu....terima kasih daun keladi... ;) love u all!!!!


yna

No comments :