Saturday, April 9, 2011

Alhamdulillah...


Alhamdulillah Jumaat lepas aku g klinik utk checkup kali kedua...dr malam aku x berhenti berfikir..even aku punye tdo pun x lena...pagi aku seperti tak mahu keluar dari umah untuk berdepan dengan reliti..namun..aku x boleh lari...baik buruk itu la yang telah ditentukan...saat menunggu giliran sambil ditemani en. suami aku rasakan seperti kali pertama aku pergi interview...hanya Tuhan saje yg tau perasaan aku..namun aku perlu yakin..aku perlu kuat...kebetulan klinik ramai org..maka aku kene tunggu agak lama...ya Allah..makin x tentu aku..duduk paling mane pun x menjadi...en. suami buat muka slumber.aku tau..kalau die pun cuak..mesti isteri dia nie lagi la...;) bile jumpe doc..doc minta aku masuk bilik utk scan..en. suami pun dipanggil sekali..betapa leganya bile aku tgk muka doc yg melemparkan senyuman... ya Allah..terimakasih atas rahmat-Mu..dan doc tujukkan mana duduknya kantong baby tu...alhamdulillah..5 minggu...n doc kate kantong kecik..tp kenapa perut aku dah makin membesar?aku makan banyak ke???emmmmmmmmmmmm..tp mmg selera aku menjadi2 sejak akhir2 nie..tp sakit di perut n pinggang mmg terasa...doc kate itu perkara normal kerana rahim tengah mengembang..badan letih...mmg mencabar gak berbadan dua nie..aku harap aku x mengalami alahan yg teruk@kalau le aku xnak ade alahan..insyaallah...kandungan aku muda lagi..jd aku kene lebih berhati2..apa2 le jadi..harap semua mendoakan agar baby n aku sihat..insyaallah...Terima Kasih Pada-Mu ya Allah..dan aku mampu tersenyum saat ini...namun kerana kejadian ini..banyak benda yg aku belajar walaupun aku hanya menghadapinya hanya utk seminggu...

yna

1 comment :

cahayasuci said...

Alhamdulillah.... tahniah buat bee & suami... take care dik... =)