Friday, March 4, 2011

IKEA....

dah lame aku nak membeli benda alah nie..tp disebabkan mane2 aku pusing harga die mahal lagi..huh............xpela..memandangkan gaji aku yg x seberape nie...n aku baru nak mula hidup sendiri...so aku pendam la...ok...aku banyak kali ajak en.hubby g IKEA...die kate jauh la..nak buat ape la..mahal la..ade je alasan die...sekali semalam die tgk ike tgh sale!!!n barang yg aku nak tu pun tgh sale!!yeeeeeeeha.......................

en.hubby ngan pantas memberitahu aku..nak g IKEA x??beli benda yg awak nak tu...aku ape lagi...hehehehe...dengan pantas menganggukkan kepala ku...heheheh...kebetulan kaki ku tengah membengkak...ntah ape pasal..dok pk gak..larat ke aku nak berjalan nie...ah...redah je...ok latu...dan buktinye..ok je aku jalan...xde pun menjadi tempang...heheheheh...aku dah nampak ape aku nak...sekali...OUT OF STOCK!!!! sakitnye hati...g jauh2...pada hala sale baru start semalam...angin aku!! ok..xpe..kite cari ape yg le digantikan..aku selamber mengambil beg kuning...???nak beli barang lain ke???emmmmmmm...ala, tgk2 je dulu kan..sekali aku jumpe benda yg aku nak...design lain ckit..tp lebih cantik n mahal ckit dr yg promosi nye..xpela..dah datang...sebat jela...en.hubby pun pusing2...fuh...mate melilau tgk design2 yg ade...sgt teruja!!





pilih punye pilih sekali dah 9.40pm...aik...kejap nye rase...cepat2 sambil berlari...sempat aku capai lagi barang yg aku nampak...en.hubby menggelegnkan kepala je...ala...untuk rumah kita gak kan... ;) sebenarnye en.hubby pun sangat teruja..ade timbul minat untuk die mengemas umah lepas nie...suke!!!ok kite beratur bayar k...punya la panjang...ramai nye org...

sedang beratur untuk membayar....
nasib muat kereta..hikhik...beli x beringat...kereta nasib panjang...dan hasilnye...

ni je yg aku beli sbnrnye....

aku suke warna bunga nie...

tertinggal lagi satu...
n satu lagi hasilnye...pg2 aku bangun kaki aku xle nak memijak!!sakitnye!!padan muke kan...sape suruh berjalan je.............................. ;s

yna

No comments :