Friday, February 18, 2011

program kesihatan sepanjang hayat

semalam bertempat kat dewan serbaguna aras 9 bpsm unit aku menganjurkan hari sihat sepanjang zaman...biasalah, mesti ade ceramah, pemeriksaan kesihatan, derma darah, derma organ n forum.. aku sempatla menderma darah buat kali ke 3...tahun lepas nye program aku x dapat nak derma coz tekanan darah rendah...kali ni hbs aku sarapan kat umah n sebelum derma sempat makan yougart sebekas...hehehe...

menderma darah buat kali ke3 ;)
sempat la grab tudung 1...wah..pantang perempuan kan..kat mane2 msti nak membeli...ngeeeeeeee...tudung murah je pun...ramai la gak yang join...n aku nak kire BMI aku...dan nak tau jawapan nye???BMI aku normal ok...sllu aku rase aku gemoks..tp dengan ketinggian aku...aku normal...wah.......bagus2..hehehenak tau nak kire BMI camne...korg kire la sendiri k..aku dah bg formula lagi nie ha... ;)
n aktiviti lain ade forum...antara ahli forum...nak tau sape???hehehe SHAFIQ RAHIM...korg kenal x???sape lagi kalau bukan pemain bola sepak malaysia...korg nie...die la kapten yg buat kite cuti hari tu sbb kemenangan Malaysia mase piala suzuki ok... ;) aku dapat snap dr jauh je...almaklumla..cmra hp just 8mp je kan...2la...aku x bawa en.D aku sape suruh kan...so banyak la info pasal kesihatan semalam...korg tau x??org perempuan yg pakai pil perancang berisiko untuk dapat sakit jantung k...so baik la korang rancang keluarga secara mesra alam... ;)

ahli forum...perasan x???hujung sekali 2 shafiq...pemain malaysia.. ;)
 
bee, kak ainul n kak nor

yna

No comments :