Tuesday, December 14, 2010

kamek dah x single....;)

tanggal 11.12.2010 genap kak syeda nye annversarry tunang 3 thn...skrg dah kuar si budak chumel faris...tapi tarikh nie gak kakak aku lagi sorg menjadi tunangan orang...thniah kamek n ad!!! so skrg nie x yah la nak risau org tanye2 kan...hehehe...disebabkan aku melangkah bendul...so banyak la pertanyaan yang diajukan kepada kakak aku nie...kesian gak...bukan die x nak kawen...tp dah jodoh aku sampai dulu kan....doa2 mereka berkekalan hingga akhir hayat...alhamdulillah...majlis berjalan dengan jaya nye...simple tapi meriah kan...tema hijau...(dah macam pokok bergerak...hehehehe)...jauh family ad datang..nun jauh dari jitra...alhamdulillah menu hari tu semua puas hati...my hubby jd cmreman...so x banyak la gambar die...but nie ade ckit2 gambar aku curik dari fb kakak ku...huhuhuhuhu...thnks kepada semua yg hadir dan menjayakan majlis... ;)
isteri orang, mak orang, tunang org... ;)

with my lovely mom

with my handsome dady...

kami yg suke bergambar... ;)

pasangan pengantin baru n tunangan baru ;p

cupe cake sponser by bee ;)


yna

No comments :