Monday, November 15, 2010

suami & isteri


alhamdulillah...
30.10.2010, berwalikan ayah ku.....aku sah diijabkabulkan dengan lelaki yg telah lama bertahta di hati ku....Muhammad Khairy....maka kini aku bergelar isteri kepada seorg lelaki yg aku cintai...Terima kasih pada Mu ya Allah kerana dengan izin Mu aku dapat merasai kehidupan bergelar isteri kepada lelaki yang aku kasihi....
31.10.10 majlis di rumah aku....alhamdulillah...cuaca sangat baik...ramai yg hadir...thnx kepada semua....kerana sudi meraikan hari bahagia aku....thnx kepada family yg sanggup bersusah payah....



6.11.2010....majlis di sebelah lelaki...x kurang meriah juga dengan kehadiran sedara mare n rakan suami ku...alhamdulillah...segalanya berjalan lancar....
yna

1 comment :

AM SYA said...

suke!!

cantek sgt bieha!

tahniah utk bieha dan khaity~ :)