Friday, October 1, 2010

selamat pengantin baru....

hari ni lan n zaharah akan diijabkabulkan.....tahniah korang!!!!petang nnti insyaallah sah la si lan menjadi suami kepada zahrah selepas menyulam cinta dari bangku sekolah kan....mesti x sabar menanti hari sah menjadi isteri kepada orang yang dah lame bertahta di hatikan...hehehehehehe....(cakap org...sebenarnye sendiri yg x sabar) ;p kalau org kate....
x sabar nak kwen ye????
jawapan aku tentu la mmg x sabar pun....
bukan sebab menggatal...
tapi aku rase dah terlalu lama kami berkenalan...
6 tahun..(tu baru bercinta)
12 thn (masuk time lum bercinta)
dah lame kan???????
n aku rase kalau kami ni mmg dah wajib kot.....
bukan ape....fizikal mental insyaallah....
n kewangan pun insyaallah la.....
org kate kawen ni salah satu cara kita nak buka pintu rezeki kan...
so kenapa lak nak rase terbeban ngan perkahwinan...
dari buat dosa je...
(keluar berdua pun dosa kan)
so...baik kita mohon rahmat dari-Nya untuk buat perkara baik...
lagi pun mesti lagi indah kalau kita dapat bersama org tersayang...insyaallah...
insyaallah 30hb Oct aku akan diijabkabulkan...
semoga hari tu akan menjelang dengan diiringi Rahmat dari-Mu...


2 comments :

::fadxieza:: said...

wah,xlame lagi nk kawen..

congrat2..

:)

bee_yna said...

hehehehe.....TQ....insyaallah....nnti jemput dtg k....