Tuesday, September 7, 2010

c.u.t.i

cuti oh cuti

tahun nie aku x dapat bercuti sakan mase raye....seronok je bile dengar orang bercuti lame untuk beraye...aku dapat cuti sehari....nak nangis je...office aku nie pun dah lengang...walhal baru hari selasa...raye jumaat ;s actually aku kene simpan cuti untuk majlis aku n exam aku nnti...ape nak buat...dah nak kwen kan..kalau cuti raye lelame x dapat la nak menghabiskan mase ngan 'suami' aku nnti (hehehehe...dah gatai) xpela...sebenarnye same je kan..org cuti aku keje...aku cuti orang keje...tapi aku still excited nak raye coz:

1) thn nie ade org baru beraye same...faris si budak gembeng...(anak kakak aku)
2) thn nie dapat baju raye dari tunang aku...n sedondon ngan die...TQ dear!!!warna yang sgt meriah thn ini ;)
3) beraye dengan status tunangan org...
4) beraye thn nie sambil mengedar kad undangan perkahwinan aku ;) (dah x sabar nie ;p)
5) thn nie aku dapat beli brg raye yg aku suke (sbb ekonomi dah stabil ckit)
6) thn nie thn pertama aku dapat bonus raye dari kerajaan...syg MALAYSIA ku...
7) thn nie aku dapat beli kan kain untuk ibu n bakal ibu mertua ku (walaupun x sempat nak jahit buat raye ;) )

walaupun cuti hanya sehari yg penting kemeriahan raye nnti dengan family aku...thn nie mungkin thn terakhir aku beraya sebagai anak dara...thn depan insyaallah keluarga aku makin besar coz aku punye 2 keluarga untuk beraya same ;)

No comments :