Saturday, August 28, 2010

kenangan....& cinta...

kenangan kadang kala indah untuk dikenang...
kenangan kadang kala sakit untuk diingatkan....
aku cuba untuk menghilangkan segala kenangan...namun aku tahu ia sukar untuk aku lakukan..
aku tak kuat untuk melupakan segalanya...
kenangan tatkala kesetiaan & keikhlasan aku diperkotak katik kan...
bila aku kecewa...
bila aku x mampu untuk bangun semula...
bila aku dibiarkan sendiri untuk melalui kekejaman yg bukan aku bina...
luka masih terasa...
.
.
.
.
.
.
.
.
kesakitan itu aku mengajar aku mengenali siapa itu manusia..
apa itu cinta...
apa itu kesakitan...
manusia oh manusia...
terima kasih kerana membuat aku terluka...
terima kasih kerana buat aku kecewa...
namun..aku tahu...aku perlu redha..
dan kerana itu akhirya cinta itu milik aku...
.
.
.
.
saat ini...aku ada dia untuk membahagiakan aku...
aku ada dia untuk membuat aku tersenyum...
aku ada dia untuk menyayangi aku....
aku ada dia untuk aku cintai...
aku ada dia untuk berbicara tentang hati...
aku ada dia untuk dirindu...
dan segalanya dia...
kerana DIA mengizinkan aku dan dia..

No comments :