Sunday, August 29, 2010

iftar 2010

22 ogos 2010
Bangi Village Steamboat

Best Frenz Forever!!!

Tahun nie aku berpuase sebagai anak dara org...insyaallah thn dpan aku berpuase di samping suami terchenta....disebabkan thn nie mungkin thn terakhir aku berpuase sebagai anak dara org...aku seboleh2nye  cube meluangkan mase untuk berbuka puase dengan sahabat2 aku...BEST FRENZ aku dari sekolah rendah hingga ke hari nie....kali nie aku x tau plak sape yg open table...tp yg penting jasa mu tetap dikenang (tuunggu aku open table bulan 10 lak ye...hehehehe) biasela...setiap tahun mesti ade yg bermurah hati untuk membelanjakan kami...aku sampai lambai ckit coz lepaskan magrib...nasib banyak lagi makanan yg ade...TQ semua kerana sudi menjemput aku &  en. Tunang...hopefly korg still ingat aku walaupun aku dah berkeluarga nnti....(Touching la plak) tp BFF aku yg perempuan banyak gak yg xde...al maklum la...masing2 ade komitment kan...

sesi pemberian kad ucapan ;)

No comments :