Saturday, July 3, 2010

rezeki-Nya

Alhamdulillah...segala apa yang berlaku itu ade hikmahnye...aku bersyukur kerana rezi dari-Nya sentiasa terbuka untuk aku...dulu...aku tertanye2...ape tu 'rezeki org nak kwen'???....aku blur sekejap...tp bile aku sendiri melaluinya...aku tau...itu adalah hadiah dari-Nya sekiranya kita berniat untuk melakukan kebaikan...dulu..mase aku bercadang untuk bertunang...taraf jawatan sambilan yang aku pegang selama hampir 3 tahun dinaikkan ke jawatan kontrak....bile aku bcadang untuk berkahwin...aku dapat ke jawatan tetap...dan kini...bile tarikh perkahwinan aku hampir tiba...en.K telah mendapat jawatan yang lebih baik dan stabil setelah kontrak jawatan die habis....aku terlalu bersyukur kerana aku terpilih untuk menerima rezeki dari-Nya yang berlipat kali ganda....terima kasih ya Allah...sesungguhnya Engkau maha mengetahui...dan Engkaulah yang memberi kami rezeki....

No comments :